سلناسلنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

خدای ماه

اولین سال تولد سلنا

1392/4/19 11:51
نویسنده : خاله سلنا
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

تولد یکسالگی سلنا خونه مامان مشهدیزثث

تولد یکسالگی سلنا

تولدت مبارک عزیز دلم یکسال از اومدنت به زندگی من و بابایی گذشت ولی متاسفانه...

تولدت مبارک عزیز دلم یکسال از اومدنت به زندگی من و بابایی گذشت ولی متاسفانه امسال ما پیش باباجونت نبودیم ، چون برای واکسن یکسالگیت اومدیم مشهد خونه مامانی. تو این یکسال افسوس تو با من چه کردی فسقلی من، از واکسن گرفته تا غذاخوردن و به چی حساسیت داری و نداری ، ......... تا همین امروز که برای اولین بار خودت به تنهایی ایستادی.خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

Hooman
22 تیر 92 11:11
تولد تولد تولدت مبارک ایی خونم یاده اون شب تو پارک ملت اوفتادم سلنا عمو چند سالتهه؟؟؟
خاله فاطی
22 تیر 92 15:06
تولدت مبارک عزیزم چرا تنهایی ای بی معرفت ما رو دعوت نکردی جشن تولدت
مامان آرشيدا قند عسل
24 تیر 92 11:29
تولدت مبارك خوشگل خانوم ماشاالله چه دخمليه نازي هستي الهي ساليان سال شاداب و سالم و سرحال زندگي كني.
زینب کیا
29 تیر 92 16:23
سلام لطفا عکس های جدید سلنـــــــــــــا رو هم بزارین
زینب کیا
30 تیر 92 17:43
سلام سایت خیلی باحالی دارین پس عکس های جدید سلنا چی شد؟؟؟
arezoo
4 مرداد 92 14:33
salam selena jon elahi ghorbonet besham ke inghadr nazi che aksaye ghashangi,omidvaram har vaght bozorg shodi betoni ghesmati az zahmate maman jon va baba jon ro jobran koni azizam va az khaleye mehrabonet tashakor mikonam ke hamchin sayte khobi baraye selena jon dorost kardin
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خدای ماه می باشد